Tuesday, January 8, 2008

You are ..here?!

    Aseara stand cu amicii de pe XboxLive la o mica
sueta am dat peste un lucru genial. La un moment
dat dupa 1 ora de Forza unul dintre ei vine cu ideea
sa dam un Call of Duty; insa eram doar 3 si ne mai
trebuia un om. Asa ca a pus mana pe telefon sa vada
care din prietenii lui erau acasa si dornici sa ni se
alature ptr o jumatate de ora , o ora.
    Fiind in tara in care Microsoft scoate cei mai multi
bani cu cea mai buna inventie a lor de la painea feliata
incoace - si anume Xbox360-ul - nu am indoiam ca o
sa dureze fix 3 minute pana sa vedem al 4-lea om.
Insa culmea toata lumea care era acasa in mohorata
seara fie n-avea chef fie statea in fata PS3-ului. La
care , amicul care suna, se intoarce si ne spune : n-
avem noroc toti pe care i-am sunat fie sunt gay fie
n-au prieteni. Am zambit la replica si politicos m-am
retras din lobby si m-am apucat de ale mele.
    La aproximativ 10 ore diferenta , adica dimineata
dau un ochi pe sectiunea de console de pe CG sa vad
ce probleme mai intampina lumea si cat de satisfacuti
sunt de noile release-uri ..la care dau de imaginea de
mai jos.......

No comments: